środa, 28 grudnia 2011

A więc zaczęło się...

Nadszedł w końcu ten czas i blog wystartował. Może nie pełną parą ale w końcu zaczęło się coś dziać... Tak więc witam wszystkich czytelników na moim pierwszym blogu! Zdecydowałem się go założyć z kilku powodów. Pierwszy jest taki, że jestem trochę leniwy i gdyby nie to, że założyłem bloga to pewnie quadrocopter powstał by za 5 lat o ile w ogóle. Więc pierwszy powód to motywacja. Poza tym mam nadzieję, że wiedza tutaj zebrana przyda się komuś przy jego własnym projekcie. Nad samą budową  quadrocoptera myślałem już od dawna ale nie potrafiłem się do tego jakoś zabrać. Sporo czasu spędziłem szperając po forach www.epheli.pl oraz www.rc-fpv.pl. Tam zobaczyłem pierwsze modele i postanowiłem, że muszę mieć swój! Nie wiedziałem jeszcze jaki sterownik wybiorę do swojej platformy. Popytałem na forum i  po dłuższym zastanowieniu postanowiłem że wybieram MultiWiiCopter.

Jeszcze raz witam wszystkich i zachęcam do częstego odwiedzania!


1 komentarz:

  1. (Mam ten sam problem z lenistwem xD).

    No, no, no to niech praca wre i to cudo powstanie ;D.

    Bo już wszystko gotowe, zmotywowany, więc teraz tylko opisuj kolejne etapy. Chętnie poczytam.

    DeDe.

    OdpowiedzUsuń