sobota, 14 stycznia 2012

Etap 6 Wybór i kompletowanie mechaniki

-----ŚMIGŁA----- 

8x4

Na  początek postanowiłem kupić tanie śmigła firmy AEO Tech. Do budowy modelu potrzebne są dwa śmigła prawoskrętne i dwa lewoskrętne.

Średnica śmigła - 8 cali, skok śmigła - 4 cale.

Śmigła 8x4
śmigła 8x4











9x5

Do porównania kupiłem też jeden komplet śmigieł 9x5.

Średnica śmigła - 9 cali, skok śmigła - 5 cali.

Śmigła 9x5
śmigła 9x5












-----PIASTY-----

PROP-SAVER

Do zamontowania śmigieł na silnikach kupiłem piasty typu prop-saver. Piasty te zabezpieczają śmigła przed uszkodzeniem w razie upadku. Znalazłem fajną instrukcję jak poprawnie używać piast tego typu: http://modelerc.info/technika/prop_saver

PROP-SAVER
PROP-SAVER












-----PROFILE DO BUDOWY RAMION-----

Do budowy ramion posłużą aluminiowe profile kwadratowe o wymiarach 10mm x 10mm x 1mm lub okrągłe o średnicy 10mm.

Profile aluminiowe
Profile aluminiowe












 -----ŚRUBKI, PODKŁADKI, NAKRĘTKI-----

Wszystkie śrubki, nakrętki i podkładki jakie udało mi się wygrzebać z moich zapasów. Prawdopodobnie wykorzystam tylko niektóre z nich.

Śrubki, nakrętki i podkładki
Śrubki, nakrętki i podkładki
Śrubki, nakrętki i podkładki
Śrubki, nakrętki i podkładki
Elementypoliamidowe
Słupki dystansowe poliamidowe


 -----LAMINAT SZKLANO - EPOKSYDOWY-----

Do budowy ramy wykorzystany zostanie laminat szklano epoksydowy FR4 o grubości 1,5mm. Po wycięciu elementów miedz zostanie odtrawiona tak aby został sam laminat bez miedzi.

Laminat szklano - epoksydowy FR4
Laminat szklano - epoksydowy FR4

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz